مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 05:252020-10-20اقتصادي

اصلاح بافت فرسوده پیغمبریه نیازمند صدور مجوز شهرداری است


معاون بهره برداری و توسعه آبفا قزوین گفت: اگر شهرداری مجوز اصلاح بافت های فرسوده را سریعتر صادر کند ما در اسرع وقت اصلاح بافت فرسوده پیغمبریه را انجام خواهیم داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، عین اله رمضانی، معاون بهره برداری و توسعه آبفا قزوین در مورد فرونشست خیابان در محله پیغمبریه قزوین اظهار داشت : چراغ برق پیغمبریه از کوچه های قدیمی قزوین با بافت فرسوده است که در دو روز گذشته شاهد شکستگی لوله در آن بودیم که به دنبال آن فرونشست را در پی داشت.

  وی با اشاره به دلیل تاخیر در رفع مشکل آب شهروندان افزود : به دلیل این که در آن محل زاغه و حمام قدیمی حاج کریم قرار دارد نیازمند هماهنگی با سازمان میراث فرهنگی بودیم در حال حاضر  این مشکل برطرف و آب شهروندان نیز وصل شده است.

رمضانی با بیان این که بافت فرسوده قزوین در  حدود 570 هکتار  است، عنوان کرد: هرساله قسمتی از این بافت را با هزینه شرکت آبفا تعویض می کنیم که در برنامه امسال نیز اصلاح بافت فرسوده پیغمبریه گنجانده شده است.

  وی با اشاره به تاخیر صدور مجوز برای اصلاح بافت های فرسوده افزود: اگر شهرداری مجوز اصلاح بافت های فرسوده را سریعتر صادر کند  ما در اسرع وقت اصلاح بافت فرسوده پیغمبریه  را انجام خواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح بافت فرسوده پیغمبریه نیازمند صدور مجوز شهرداری است

اصلاح بافت فرسوده پیغمبریه نیازمند صدور مجوز شهرداری است