مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 06:102020-10-20ورزشي

فدراسیون فوتبال برگزار کننده انتخابات استانی است/حضور بازنشستگان منعی ندارد


عضو هیئت رییسه و رییس کمیته امور استان های فدراسیون فوتبال با تأکید بر عدم ممانعت برای حضور بازنشتسگان در انتخابات هیات های استانی، گفت: در اساسنامه هیات های استانی فوتبال پیش بینی برای مخالفت اداره کل ورزش و جوانان استان ها نشده است.

- ایسنا/هرمزگان عضو هیئت رییسه و رییس کمیته امور استان های فدراسیون فوتبال با تأکید بر عدم ممانعت برای حضور بازنشتسگان در انتخابات هیات های استانی، گفت: در اساسنامه هیات های استانی فوتبال پیش بینی برای مخالفت اداره کل ورزش و جوانان استان ها نشده است.

عبدالکاظم طالقانی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت انتخابات هیات فوتبال استان هرمزگان، افزود: اساسنامه هیات های استانی چهار سال است که در حال انجام و از طریق فدارسیون فوتبال به کلیه هیات ها و ادارات کل استان ها ارسال شده است.

وی با بیان اینکه انتخابات تمامی 32 هیات استانی را با همین اساسنامه برگزار کرده ایم، اظهار کرد: برخی ابهامات و سوالات از سوی ادارات کل در خصوص بازنشستگی و حضورشان در انتخابات مطرح شده که بر اساس اساسنامه و ضوابط موجود به این سوالات پاسخ داده ایم.

طالقانی با اشاره به اینکه در اساسنامه هیات های استانی که به تصویب هیات رییسه فدراسیون فوتبال رسیده است سن حضور انتخابات بین 35 تا 70 سال است، خاطرنشان کرد: در این اساسنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فدراسیون فوتبال برگزار کننده انتخابات استانی است/حضور بازنشستگان منعی ندارد

فدراسیون فوتبال برگزار کننده انتخابات استانی است/حضور بازنشستگان منعی ندارد