مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 06:152020-10-20ورزشي

قاصدک خبری خوش بده از پایان ناخوشی


روزی پستچی های محله ها شریک شادی و غم مردم بودند و دنیای پرهیاهوی غرق در فناوری امروز منتظر قاصدی خوش خبر برای پایان یک ناخوشی.

- ایسنا/زنجان روزی پستچی های محله ها شریک شادی و غم مردم بودند و دنیای پرهیاهوی غرق در فناوری امروز منتظر قاصدی خوش خبر برای پایان یک ناخوشی.

روزگاری نه چندان دور نامه هایی که با جمله های کلیشه ای ای نام تو بهترین سرآغاز، بی نام تو نامه کی کنم باز و ای نامه که می روی به سویش .

آغاز می شد و با عبارت هایی مثل ملالی نیست جز دوری شما .

خاتمه می یافت، اقوام و آشنایان را از راه دور و نزدیک از حال یکدیگر باخبر می ساخت؛ چند جمله ای از احوالات و اتفاقات جدید و بیان دلتنگی ها بیشتر در آن نبود اما دنیایی از خاطرات را در اذهان زنده می کرد.

دهه شصتی ها و پیش از آن فراموش نمی کنند روزهایی که به سال نو نزدیک می شد و کارت پستال هایی را برای ارسال به فامیل و دوستان تهیه می کردند، وقتی پستچی در را می زد و کارتی با نقشی از گل و طبیعت و با عبارت های تبریک همچون هر روزتان نوروز و نورزتان پیروز را تحویل می داد، فرحی وصف ناپذیر در وجودشان خیمه می زد و حالا اگر اثری از کارت ها مانده باشد، یاد دوستانی را زنده می کند که شاید دیگر از دیدن شان محروم هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاصدک خبری خوش بده از پایان ناخوشی

قاصدک خبری خوش بده از پایان ناخوشی