مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 06:302020-10-20سياسي

آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در البرز برگزار می شود


مدیر اجرایی آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی البرز از برگزاری آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی همزمان با سراسر کشور در روز جمعه دوم آبان ماه خبر داد.

- ایسنا/البرز مدیر اجرایی آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی البرز از برگزاری آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی همزمان با سراسر کشور در روز جمعه دوم آبان ماه خبر داد.

محمود شکریان با بیان اینکه آزمون جذب و به کارگیری 1422 نفر برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز سازمان تامین اجتماعی توسط مرکز آزمون جهاددانشگاهی برگزار می شود، اظهار کرد: این آزمون برای تامین نیروی انسانی سازمان تامین اجتماعی در گروه های شغلی بهیار، کمک پرستار(بهدار)، متصدی خدمات اداری(ماشین نویس، بایگان و .

)، منشی پزشکی، متصدی خدمات دارویی(دارویار)، انباردار، متصدی خدمات عمومی(نگهبان) و متصدی خدمات عمومی (راننده آمبولانس) برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اینکه ثبت نام این آزمون از پنج شنبه سوم مهرماه در سامانه مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانی www.

hrtc.

ir به مدت 10 روز انجام شد، ادامه داد: در مجموع 355 نفر در استان البرز در این آزمون ثبت نام کرده اند که از این تعداد 200 نفر زن و 155 نفر مرد هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در البرز برگزار می شود

آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در البرز برگزار می شود