مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 06:452020-10-20اقتصادي

از یک اتاق 9 متری تا راه اندازی تولیدی لباس نوزاد در قزوین


کارآفرین موفق قزوینی با بیان اینکه بازار برخی از مشاغل خانگی مانند خیاطی اشباع نشده است، گفت: اگر جنس خارجی وارد نشود و تولیدکنندگان با کیفیت بدوزند بازار داخل جای کار بسیار دارد و هنوز اشباع نشده است.

- نرگس تقی زاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: 20 سال پیش با گرفتن دیپلم خیاطی پدرم در شهر محمدیه برای من یک مغازه اجاره کرد و 10 سال به تک دوزی مشغول بودم، بعد از ازدواج به دلیل بچه داری و همسرداری کار کردن در بیرون از منزل برایم سخت بود و در منزل تک دوزی می کردم، بعد از آن به راه اندازی تولیدی روی آوردم.

وی ادامه داد: در واقع خانواده ام مرا تشویق کردند که خودم یک تولیدی راه بیندازم، همسرم سال 89 وقتی علاقه من را دید اتومبیلش را فروخت و برایم در یک اتاق 9 متری یک کارگاه کوچک با یک چرخ اضافه به راه انداخت.

این پیشران تولید لباس نوزاد بیان کرد: بعد از مدتی با یک تولیدکننده در تهران آشنا شدم در ابتدا شورت آموزشی کودک دوخت تُرک را به من دادند و گفتند مثل آن را برایشان بدوزم.

پس از تحویل از کار با کیفیت خوششان آمد و بعد از آن سفارش لباس نوزاد به من دادند.

وی اضافه کرد: هر سال با کار بیشتر به کارگاه چرخ اضافه کردم.

الان وقتی کار باشد 20 نفر و زمانی که کار کم باشد حداقل 10 نفر در کارگاه مشغول به کار می شوند البته برخی از بانوان مشغول در این کارگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از یک اتاق 9 متری تا راه اندازی تولیدی لباس نوزاد در قزوین

از یک اتاق 9 متری تا راه اندازی تولیدی لباس نوزاد در قزوین