مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 06:552020-10-20سياسي

فراخوان یک هیأت برای گوشی های کارکرده مردم/ به دانش آموزان کپرنشین کمک کنید


هیأت سیده زینب(س) بندرعباس چندسالی است در قالب گروه جهادی خود در مناطق جنوبی کشور خدمت رسانی می کند.

این هیأت باتوجه به شرایط کرونایی و مشکل تلفن همراه دانش آموزان این مناطق، - پیمان ریگی، مسئول هیأت سیده زینب(س) بندرعباس در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس با اشاره به اقدامات جهادی و کمک رسانی این هیأت به مردم نیازمند مناطق جنوبی کشور اظهار داشت: گروه جهادی ما از سال 96 و در پی بیانات مقام معظم رهبری در خصوص انجام فعالیت های جهادی و کمک رسانی، فعالیت خود را آغاز کرد و به مردم و نیازمندان مناطق رودبار جنوب، هرمزگان، بشاگرد، بندرعباس به خصوص در شهر هشت بندی خدمت رسانی کرده است.

کرونا خدمات رسانی ما بیشتر شد، تصریح کرد: با کمک خیرین از تهران و کرج محلول های ضدعفونی تهیه و میان نیازمندان توزیع کردیم و بسیاری از سطوح این مناطق را نیز ضدعفونی کردیم.

کودکان مناطق کپرنشین جنوب کشور ریگی گفت: با کمک جمعی از طلاب جهادی این مناطق، موکبی در شهر هشت بندی ایجاد کردیم و به ساخت آشپزخانه و سرویس بهداشتی برای مردم کپرنشین پرداختیم.

توزیع نان و آرد در کمک رسانی ها مسئول هیأت سیده زینب(س) بندرعباس با بیان اینکه در چند روستای این منطقه متاسفانه آب و برق وجود ندارد، تصریح کرد: بسیاری از خانواده ها برای تهیه نان خانواده خود د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان یک هیأت برای گوشی های کارکرده مردم/ به دانش آموزان کپرنشین کمک کنید

فراخوان یک هیأت برای گوشی های کارکرده مردم/ به دانش آموزان کپرنشین کمک کنید