مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 06:552020-10-20اقتصادي

افزایش ارتفاع تالار فجر طبق ضوابط میراث فرهنگی باشد


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان گفت: افزایش ارتفاع تالار فجر در اطراف آرامگاه بوعلی باید طبق ضوابط میراث فرهنگی باشد.

- علی مالمیر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص افزایش ارتفاع تالار فجر در اطراف آرامگاه بوعلی سینا اظهار کرد: با توجه به اینکه تالار فجر در حریم بافت تاریخی همدان واقع شده، برای افزایش ارتفاع باید از میراث فرهنگی استعلام بگیرد.

وی با بیان اینکه اطراف آرامگاه بوعلی ضوابط ارتفاع مشخصی دارد ادامه داد: این ضوابط بعد از استعلام مشخص می شود و باید ضوابط را نیز رعایت کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان گفت: ساخت و ساز در بافت تاریخی مانعی ندارد اما باید ارتفاع و مصالح طبق ضوابط باشد.

ساماندهی شاهزاده حسین(ع) طبق طرح ساماندهی میراث فرهنگی باشد وی در ادامه در خصوص ساخت و ساز در شاهزاده حسین واقع در میدان امام(ره) نیز گفت: با توجه به اینکه این مکان ثبت ملی شده ما تاکید بر عدم اجرای کار داشتیم و اکنون تعطیل شده است.

مالمیر با بیان اینکه اینکه میراث فرهنگی در شاهزاده حسین در حال انجام طرح ساماندهی است گفت: با اداره کل اوقاف نیز هماهنگی صورت گرفته که کار را تعطیل کنند و اگر هم قرار است ساماندهی صورت گیرد، بر اساس طرح میراث فرهنگی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ارتفاع تالار فجر طبق ضوابط میراث فرهنگی باشد

افزایش ارتفاع تالار فجر طبق ضوابط میراث فرهنگی باشد