مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 07:352020-10-20سياسي

ساکنان محلات حاشیه ای باید از خدمات شهری مناسب برخودار باشند


ساکنان محلات حاشیه ای باید مانند دیگر شهروندان از خدمات شهری مناسب برخودار باشند.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: ساکنان محلات حاشیه ای باید مانند دیگر شهروندان از خدمات شهری مناسب برخودار باشند.

هوشنگ بازوند در نشست بررسی مشکلات محله مرادآباد کرمانشاه که با حضور مدیران عمرانی و شهری، فرماندار کرمانشاه و شورای محله مرادآباد برگزار شد، اظهار داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون محرومیت زدایی و رسیدگی و توجه به اقشار کم برخوردار، یکی از اولویت های اصلی نظام اسلامی بوده و در همین راستا خدمات گسترده ای در این مناطق صورت گرفته است.

وی افزود: مرادآباد از جمله محله های حاشیه شهر کرمانشاه است که 400 خانوار در آن زندگی می کنند و این حق طبیعی آنهاست که مانند دیگر مناطق شهری کرمانشاه از زیر ساخت های آب و فاضلاب، برق، گاز و معابر استاندارد و خدمات شهری مناسب برخوردار باشند.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی ضعیف مردم این محله، دستگاه های خدمات رسان باید این زیرساخت ها را با نهایت تخفیف برای شهروندان ساکن مرادآباد فراهم کنند.

وی یادآور شد: در صورت مشارکت فعال مردم ساکن مرادآباد و کمک دستگاه های خدمات رسان می توان در کمترین زمان ممکن مشکلات موجود را حل کرد و بسترهای لازم برای دریافت خدمات ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساکنان محلات حاشیه ای باید از خدمات شهری مناسب برخودار باشند

ساکنان محلات حاشیه ای باید از خدمات شهری مناسب برخودار باشند