مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 07:352020-10-20ورزشي

اجرای بیش از 100 برنامه فرهنگی ورزشی در ساری


رییس اداره ورزش و جوانان ساری گفت: در هفته تربیت بدنی و ورزش بیش از 100 برنامه فرهنگی ورزشی در مرکز استان اجرا می شود.

- مختار مهدوی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، با اشاره به برگزاری برنامه های متعدد در این هفته اظهار کرد: بیش از 100 برنامه فرهنگی ورزشی در هفته تربیت بدنی و ورزش با مشارکت هیأت های ورزشی و شورای ورزشی 6 بخش در شهرستان ساری اجرا می شود.

وی از افتتاح سالن ورزشی سنگتراشان خبر داد و افزود: با حضور نمایندگان شهرستان های ساری و میاندورود، مدیرکل ورزش و جوانان استان، فرماندار، و دیگر مسؤولان استانی و شهرستانی سالن ورزشی سنگتراشان به بهره برداری می رسد.

رییس اداره ورزش و جوانان ساری ادامه داد: ارتباط ویدئوکنفرانس با مدیرکل ورزش و جوانان و بسیج ورزشکاران استان، غبارروبی گلزار شهدا، رژه موتورسواران و اسیک بازان، به صدا آمدن زنگ ورزش و انجام حرکات و نرمش صبحگاهی از دیگر برنامه هفته تربیت بدنی و ورزش در مرکز استان است.

مهدوی همچنین از سخنرانی حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان در پیش خطبه این هفته نماز عبادی و سیاسی جمعه به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در ساری اشاره کرد و گفت: در نماز عبادی سیاسی روز جمعه از قهرمانان ورزش، خانواده شهدای ورزشکار، مدافع حرم و امنیت نیز تجلیل به عمل می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 100 برنامه فرهنگی ورزشی در ساری

اجرای بیش از 100 برنامه فرهنگی ورزشی در ساری