مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 07:552020-10-20سياسي

انتقاد از عملکرد حناچی جهت مقابله با کرونا در تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ناهید خداکرمی در صحن امروز شورای شهر در تذکری به شهردار تهران درباره وضعیت کرونا در پایتخت اظهار داشت: - رییس کمیته سلامت شورای شهر تهران با اشاره به اینکه حناچی می توانست جهت مقابله با کرونا فعال تر عمل کند، گفت: همه سازمان ها و نهاد ها باید با هم تلاش کنند تا بیش از این جان مردم به دلیل کرونا از دست نرود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ناهید خداکرمی در صحن امروز شورای شهر در تذکری به شهردار تهران درباره وضعیت کرونا در پایتخت اظهار داشت: طبق تبصره 4 و 14 ماده 55 قانون شهرداری ها انتظار می رفت که شهرداری همه امکانات خود مانند سرای محلات و فرهنگسرا ها را در شرایط اپیدمی متمرکز کند و با کمک بسیج محلات و شورایاری ها و خیرین به کمک نیازمندان در شرایط کرونا بشتابد.

وی افزود: برای قرنطینه افراد مشکوک به کرونا با کمک شهرداری می توان ایستگاه های توزیع ماسک و مواد شوینده در سرای محلات در شرایط قرنطینه توزیع کرد همچنین سازمان فرهنگی و هنری شهرداری برای توانمندسازی شهروندان می توانست اقدامات مؤثرتری انجام دهد.

این عضو شورای شهر تهران گفت: حناچی در ستاد مقابله با کرونا تدوین پروتکل های صنفی زندگی با کرونا را همراه با اتحادیه های صنفی باید پیشنهاد بدهد و هر صنفی بتواند پس از تعطیلی و همزم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از عملکرد حناچی جهت مقابله با کرونا در تهران

انتقاد از عملکرد حناچی جهت مقابله با کرونا در تهران