مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 08:252020-10-20سياسي

شناسایی 4 وقف جدید در آستانه اشرفیه/توزیع هزار بسته معیشتی توسط اوقاف


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آستانه اشرفیه، با اشاره به شناسایی چهار وقف جدید در این شهرستان گفت: این شهرستان 144 موقوفات داشته که چهار عدد آن در سال جدید شناسایی شده است و برخی از آنان با مشکلاتی مواجه هستند لذا باید مشکلات برخی از موقوفات را .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستانه اشرفیه، علی خوش خو ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات این اداره با بیان اینکه شهرستان آستانه اشرفیه یکی از مذهبی ترین نقاط در کشور محسوب می شود، اظهار کرد: مردم آستانه اشرفیه مردمی بسیار مؤمن و متدین بوده و در همه عرصه ها دارای حضوری فعال بوده و هرساله مراسمات مختلف فرهنگی در امام زادگان این شهرستان برگزار می شود.

وی با تأکید بر نقش مهم حرم مطهر حضرت سلطان سید جلال الدین اشرف در توسعه فرهنگی استان گیلان گفت: سازمان اوقاف به عنوان متولی بقاع متبرکه کشور برنامه ویژه ای در آینده برای حرم مطهر حضرت سلطان سید جلال الدین اشرف (ع) و حرم آخوندمزار دارد زیرا این دو بقعه نمادهای فرهنگی و اجتماعی این شهرستان هستند.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آستانه اشرفیه وقف را یک سنت حسنه در کشور معرفی کرد و افزود: بعد از رحلت مؤمنان یکی از راه هایی که ارتباط انسان و با دنیا قطع نمی شود نیت حسنه ازجمله وقف، کمک به نیازمندان و مستمند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 4 وقف جدید در آستانه اشرفیه/توزیع هزار بسته معیشتی توسط اوقاف

شناسایی 4 وقف جدید در آستانه اشرفیه/توزیع هزار بسته معیشتی توسط اوقاف