مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 08:302020-10-20فرهنگي

بسیاری از ستاره ها از رادیو شروع کردند


سید جواد هاشمی خود را فرزند رادیو دانست و عنوان کرد که خیلی از کسانی که الان ستاره شده اند زمانی از رادیو شروع کرده اند.

- سید جواد هاشمی خود را فرزند رادیو دانست و عنوان کرد که خیلی از کسانی که الان ستاره شده اند زمانی از رادیو شروع کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این بازیگر با حضور در برنامه زنده رادیویی استودیو هشت رادیو نمایش، خود را فرزند رادیو دانست و تأکید کرد: من بچه رادیو هستم و با رادیو بزرگ شدم؛ خداوند خواهرم را رحمت کند، او جزو بهترین ها در رادیو بود.

هاشمی ادامه داد: چهار، پنج سالی کارگردان برنامه رادیویی تا انتها حضور بودم و خیلی ها که الان ستاره شده اند با آن برنامه شروع کرده اند؛ مثل فرزاد حسنی، امیرحسین مدرس، امین و امید زندگانی و بسیاری دیگر که اسامی شان در خاطرم نیست، اینها بچه هایی بودند که از رادیو آمده اند و هرکدام از آنها در حال حاضر، بازیگران و مجریانی توانا هستند.

هاشمی درباره حال و هوای فانتزی فیلم هایش گفت: کلا تصمیم گرفتم برای بچه ها فیلم های فانتزی بسازم.

از سه گانه پیشونی سفید که جزو کارهای اول من بود و فضای فانتزی داشت تا تورنادو 2 که در آن بچه ها به فضا می روند، همین طور شهر گربه ها که هنوز توفیق اکران پیدا نکرده است و با شرایط پیش آمده شاید مجبور شوم در شبکه خانگی آن را به معرض تماشای بچه ها بگذارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از ستاره ها از رادیو شروع کردند

بسیاری از ستاره ها از رادیو شروع کردند