مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 08:552020-10-20اجتماعي

واگذاری دبیرخانه امور آموزش عشایر کشور به هلال احمر فارس


معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر فارس گفت: دبیرخانه امور آموزش عشایر کشور با رویکرد آموزش همگانی ( آمادگی در برابر مخاطرات) به جمعیت هلال احمر استان فارس واگذار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان فارس، طیب طاهرزاده با بیان این خبر افزود: این دبیرخانه که از سوی جمعیت هلال احمر کشور با توجه به قطب بودن فارس در اسکان و تردد عشایر کشور و همچنین ظرفیت های موجود به این استان واگذار گردیده است با رویکرد آمادگی در برابر مخاطرات عشایر آغاز به کار کرده است.

وی ادامه داد: در این دبیرخانه به دنبال شناسایی مخاطراتی هستیم که عشایر را تهدید می کند که  با تعیین محتوای مناسب و ارائه آموزش های مستمر و موثر تاب آوری جامعه و این  گروه هدف را افزایش دهیم و امید روزی را داریم که در مخاطرات یک تلفات هم نداشته باشیم.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر فارس با تشریح بخشی از مخاطرات عشایر کشور اظهار کرد: حوادث، گذشته از تالمات عاطفی و روحی اثرات فراوانی بر اقتصاد عشایر دارد که نیازمند برخورد عالمانه و تشریک مساعی همه دستگاه های مرتبط است.

لازم به ذکر است نخستین جلسه این دبیرخانه با موضوع تعیین محتوا و مشخص نمودن گروه هدف با حضور دستگاه های مرتبط از جمله اداره کل امور عشایر استان ، اداره آموزش و پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری دبیرخانه امور آموزش عشایر کشور به هلال احمر فارس

واگذاری دبیرخانه امور آموزش عشایر کشور به هلال احمر فارس