مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 09:152020-10-20اجتماعي

طرح مدیریت آب های سطحی اهواز پیشرفت خوبی دارد


معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز در دیدار با جمعی از دانشجویان دانشگاه شهید چمران، جزییات طرح ضربتی مدیریت آبهای سطحی در مناطق فوق بحرانی را تشریح کرده و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، وحید معینی زاده معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز در دیدار با جمعی از دانشجویان دانشگاه شهید چمران، جزییات طرح ضربتی شبکه دفع آبهای سطحی در مناطق فوق بحرانی را تشریح کرد.

وی طرح ضربتی مدیریت آب های سطحی در اهواز را بی سابقه عنوان کرد و افزود: برای سال های متمادی به دلیل وجود شرایط خشکسالی در کشور هیچ اقدامی برای احداث شبکه دفع آبهای سطحی از سوی شهرداری صورت نگرفته بود اما امسال علی رغم رکود حاصل از کرونا و جهش قیمت دلار به طور اضطراری در حال اجرای یک طرح مهم هستیم تا بار دیگر شاهد تکرار حادثه تلخ آب گرفتگی منازل شهروندان عزبز نباشیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری گفت: از بهمن ماه سال گذشته برای رفع مشکل 57 نقطه بحرانی شهر اهواز طراحی فنی و برنامه ریزی لازم آغاز شد که بررسی کارشناسی و اجرا با محوریت شورای شهر و اقدام مشترک شرکت آبفا و شهرداری انجام شد.

معینی زاده با اشاره به افزایش چشم گیر نرخ دلار، اظهار کرد: پیمانکاران برخی از پروژه ها به علت بالا رفتن شدید قیمت لوله و تجهیزات از ادامه اجرا ناتوان شدند که شهرداری تصمیم به خرید مستقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مدیریت آب های سطحی اهواز پیشرفت خوبی دارد

طرح مدیریت آب های سطحی اهواز پیشرفت خوبی دارد