مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 09:252020-10-20سياسي

نیروی انتظامی پناهگاه مردم است


امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه مردم برای محفوظ ماندن از آسیب دشمنان و خطرات آنها پناهگاهی لازم دارند تا به آن پناه ببرند، گفت: نیروی انتظامی پناهگاه مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، به مناسبت هفته نیروی انتظامی که به مناسبت دهه آخر صفر برنامه های گرامیداشت هفته ناجا طبق برنامه با تاخیر برگزار می شود، جمعی از کارکنان این نیرو به همراه فرمانده نیروی انتظامی و حجت الاسلام برقراری مسؤول عقیدتی نیروی انتظامی با امام جمعه شهرستان سلطانیه دیدار کردند.

حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب در این دیدار با تبریک هفته نیروی انتظامی و تقدیر از عملکرد ناجا، به اهمیت نیروی انتظامی اشاره و اظهار کرد: نیروی انتظامی مقتدر از مولفه های قدرت انقلاب اسلامی است.

امام جمعه شهرستان سلطانیه با اشاره به نامه 53 نهج البلاغه و تبیین فرازی از این نامه که به ویژگی های لشکریان مومن اشاره می کند، گفت: پناهگاه مردم بودن، زینت حکومت، عزت دین و مایه امنیت و قوام امور مردم بودن از ویژگی های نیروی انتظامی خدا محور و انقلابی است.

وی با بیان اینکه مردم برای محفوظ ماندن از آسیب دشمنان و خطرات آنها پناهگاهی لازم دارند تا به آن پناه ببرند، گفت: نیروی انتظامی پناهگاه مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی انتظامی پناهگاه مردم است

نیروی انتظامی پناهگاه مردم است