مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 10:002020-10-20سياسي

جریان سازی گفتمان هویت اسلامی و انقلابی از معبر طرح ملی ایران قوی


معاون فرهنگی هنری ستاد فهما از برگزاری طرح ملی ایران قوی با هدف تحقق منویات مقام معظم رهبری در عرصه حفظ هویت اسلامی و انقلابی خبر داد و گفت: - معاون فرهنگی هنری ستاد فهما از برگزاری طرح ملی ایران قوی با هدف تحقق منویات مقام معظم رهبری در عرصه حفظ هویت اسلامی و انقلابی خبر داد و گفت: این طرح در قالب 40 عنوان برنامه در کانون های فهمای سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)، طرح ملی ایران قوی چندی قبل از سوی حجت الاسلام و المسلمین دکتر حبیب رضا ارزانی معرفی و رونمایی شد؛ این طرح در قالب های مختلف سعی در ایجاد بستر مشارکت و نقش آفرینی، رقابت سالم، تولید و اشتراک محتوا، هماهنگی و انسجام فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور دارد.

ایران قوی مبتنی بر اقتضائات روز و قابلیت ها و مقدورات بومی، کارکردها و فعالیت های مبتکرانه کانون ها و استفاده هدفمند از ظرفیت رسانه و فناوری های نوین اجرا می شود.

به منظور بررسی کم و کیف و گستره اجرای این طرح با سعید سعادتی معاون فرهنگی هنری ستاد فهما به گفت وگو کرده ایم که در ادامه می خوانید: سعادتی با بیان اینکه طرح ملی ایران قوی در گام دوم انقلاب اسلامی و متشکل از 40 عنوان برنامه انسجام یافت، اظهار کرد: این برنامه ها در قالب 3 شبستان و 12 رواق طراحی شده اند تا د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان سازی گفتمان هویت اسلامی و انقلابی از معبر طرح ملی ایران قوی

جریان سازی گفتمان هویت اسلامی و انقلابی از معبر طرح ملی ایران قوی