مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 10:102020-10-20دانش

لزوم ایجاد ساختمان آزمایشگاهی برای دانشگاه فنی و حرفه ای سمنان


رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان با تأکید بر لزوم بر ایجاد ساختمان آموزشی آزمایشگاهی دو هزار و 400 متری برای این دانشگاه، خواستار حمایت شورا و سایر دستگاه های اجرایی در این زمینه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، رضا نقدی ظهر امروز در بازدید رییس شورای اسلامی استان سمنان و رییس و اعضای شورای اسلامی شهر سمنان از قسمت های مختلف دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان، با اشاره به تحصیل 60 درصدی دانشجویان این دانشگاه در مقطع کاردانی و 40 درصدی در مقطع کارشناسی اظهار کرد: دانشگاه فنی و حرفه ای دولتی و تحصیل در مراکز این دانشگاه رایگان است.

او گفت: این دانشگاه به عنوان تنها دانشگاه دولتی مهارتی در استان سمنان با چهار هزار دانشجو در 58 رشته کاردانی و کارشناسی مهارتی بوده که از این تعداد، 38 رشته در مقطع کاردانی و 20 رشته در مقطع کارشناسی در شهرستان های سمنان، شاهرود و امیرآباد دامغان است.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان با اشاره به مشکلات دانشگاه، خواستار همکاری شورای شهر در خصوص آسفالت محوطه های عبور و مرور در مجموعه، مبلمان و فضای سبز دانشگاه شد.

نقدی با اشاره به خواسته خود مبنی بر ایجاد ساختمان آموزشی آزمایشگاهی دو هزار و 400 متری برای این مجموعه، خواستار حمایت شورا و سایر دستگاه های اجرایی در این زمینه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجاد ساختمان آزمایشگاهی برای دانشگاه فنی و حرفه ای سمنان

لزوم ایجاد ساختمان آزمایشگاهی برای دانشگاه فنی و حرفه ای سمنان