مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 10:102020-10-20اقتصادي

رییس بانک مرکزی فرافکنی می کند/ مشکل اقتصاد کرونا و تحریم نیست


رییس اتاق بازرگانی فارس با بیان اینکه متاسفانه سازمان توسعه تجارت حامی صادر کنندگان نیست، گفت: رییس بانک مرکزی برای تنظیم بازار ارز کشور مسئولیت این مجموعه را بر عهده گرفته است اما چون موفق نبوده شروع به فرافکنی کرده که صادرکنندگان ما 27 میلیارد دلار .

- ایسنا/فارس رییس اتاق بازرگانی فارس با بیان اینکه متاسفانه سازمان توسعه تجارت حامی صادر کنندگان نیست، گفت: رییس بانک مرکزی برای تنظیم بازار ارز کشور مسئولیت این مجموعه را بر عهده گرفته است اما چون موفق نبوده شروع به فرافکنی کرده که صادرکنندگان ما 27 میلیارد دلار ارز را به کشور برنگردانده اند.

جمال رازقی سه شنبه 29 مهر در یک کنفرانس خبری که به مناسبت روز ملی صادرات برگزار شد، ادامه داد: اتاق بازگانی بارها و بارها در این باره نامه نوشته اما آنها در مصاحبه های تلویزیونی، نزد مردمی که دارو هم به درستی به دستشان نمی رسد و در معیشت خود دچار مشکل شده اند، اعلام می کنند که صادر کننده ارز را برده و برنگردانده و این چنین وجهه ی صادر کنندگان مملکت را زیر سئوال می بردند و متاسفانه سازمان توسعه تجارت هم با آنها همراهی می کند.

رییس اتاق بازرگانی فارس با بیان اینکه از این 27 میلیارد دلار، 10 میلیارد دلار مربوط به وزارت نفت و تنها 5 هزار میلیارد دلار آن مربوط به فعالان عرصه بازرگانی و تجار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس بانک مرکزی فرافکنی می کند/ مشکل اقتصاد کرونا و تحریم نیست

رییس بانک مرکزی فرافکنی می کند/ مشکل اقتصاد کرونا و تحریم نیست