مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 11:502020-10-20حوادث

واژگونی اتوبوس در محور قم - کاشان


رییس اورژانس بیمارستانی قم از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور قم-کاشان خبر داد و گفت: تا این لحظه 3 نفر در صحنه فوت و 12 نفر مصدوم شده اند.

- محمد شهیدی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور قم-کاشان اظهار داشت: در ساعت 12:40 امروز سه شنبه از مرکز اورژانس پیش بیمارستانی کاشان و پلیس راه با اورژانس 115 قم تماس حاصل شد و اعلام شد یک اتوبوس مسافربری در کیلومتر 42 اتوبان قم - کاشان (در محدوده شهرستان کاشان ) واژگون شده و نیاز به کمک اورژانس قم است.

وی با بیان اینکه بلافاصله نزدیک ترین پایگاه اورژانس قم به محل اعزام شد ابراز کرد: با توجه به شدت حادثه اتوبوس آمبولانس قم نیز راهی محل شده و تیم مدیریت صحنه با حضور معاون فنی مرکز همزمان در صحنه حاضر شد.

رییس اورژانس قم خاطرنشان کرد: متأسفانه در این سانحه و تا لحظه اعلام این خبر 3 نفر در صحنه فوت شده اند که احتمال افزایش تا 5 نفر نیز وجود دارد.

وی با تأکید بر اینکه مصدومان این حادثه 12 نفر هستند که حال عمومی سه نفر آن ها وخیم گزارش شده است، یادآور شد: مصدومان توسط دو آمبولانس و اتوبوس آمبولانس قم به مراکز درمانی قم در حال انتقال هستند انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واژگونی اتوبوس در محور قم - کاشان

واژگونی اتوبوس در محور قم - کاشان