مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 12:002020-10-20سياسي

مشکل اصلی ما در مهاجرت نخبگان شکاف عمیق در حوزه نظر و عمل است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیرابراهیم رسولی در برنامه سعادت آباد رادیو تهران با تشریح مشکلات موجود درباره مهاجرت نخبگان، اظهار داشت: - مشاور رییس مجلس شورای اسلامی، گفت: مشکل اصلی ما در بحث مهاجرت نخبگان شکاف عمیقی است که در حوزه نظر و عمل داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیرابراهیم رسولی در برنامه سعادت آباد رادیو تهران با تشریح مشکلات موجود درباره مهاجرت نخبگان، اظهار داشت: مشکلی در حوزه قانون گذاری و سیاست گذاری وجود ندارد؛ قوانین مفصل، سند چشم انداز در نظام جمهوری اسلامی و خیلی موارد مختلفی داریم که می توانیم آن ها را فهرست کنیم و بگوییم که در این حوزه ها، این کار ها را خواسته ایم، سیاست گذاری کرده ایم، قانون گذاشته ایم و می خواهیم حمایت کنیم.

وی با تاکید بر این که ما در اجرا مشکل داریم، گفت: بخشی مانند همه کسانی که معتقدند در تحریم و شرایط بد اقتصادی هستیم مورد قبول است، اما این مساله نباید به بهانه ای تبدیل شود.

رسولی با تاکید بر ضرورت واکاوی دلایل مهاجرت نخبگان تصریح کرد: اگر جوان ایرانی احساس کند تمامی لوازم حوزه پیشرفت و رفاهی اش مهیاست چرا باید وطن خود را ترک کرده و برود؟ وی افزود: مشکل ما آنجاست که در حوزه آموزش و نظارت باید خودمان را تقویت کنیم همان طور که شعار ها و وعده های قشنگ می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل اصلی ما در مهاجرت نخبگان شکاف عمیق در حوزه نظر و عمل است

مشکل اصلی ما در مهاجرت نخبگان شکاف عمیق در حوزه نظر و عمل است