مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 12:152020-10-20سياسي

بررسی علل خشونت علیه درمانگران/نظام سلامت؛ چهارمین نهادی که مردم به آن اعتماد دارند


در میزگردی با عنوان بررسی تعاملات جامعه پزشکی و مردم با محوریت خشونت علیه درمانگران، علل و عوامل خشونت علیه جامعه پزشکی و درمانگران بررسی شد.

- بررسی علل خشونت علیه درمانگران/نظام سلامت؛ چهارمین نهادی که مردم به آن اعتماد دارند در میزگردی با عنوان بررسی تعاملات جامعه پزشکی و مردم با محوریت خشونت علیه درمانگران، علل و عوامل خشونت علیه جامعه پزشکی و درمانگران بررسی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر احسان شمسی کوشکی در میزگرد بررسی تعاملات جامعه پزشکی و مردم با محوریت خشونت علیه درمانگران، با بیان اینکه راهنمای عمومی اخلاق حرفه ای شاغلین حرف پزشکی و وابسته در سال 1397 توسط شورای عالی نظام پزشکی تصویب شده است، گفت: شاید چنین سابقه ای در هیچ حرفه ای وجود ندارد که بیایند و چنین حقوقی را به مراجعه کنندگانشان اهدا کنند.

وی افزود: آنچه جرقه این جلسه را زد، مساله خشونت علیه جامعه پزشکی بود که اتفاقاتی در این زمینه در ماه های اخیر رخ داده بود.

نهایتا در کمیسیون اخلاق پزشکی شورای عالی نظام پزشکی، قرار شد که با همفکری با اندیشمندان این حوزه یک مانیفست و نقشه راهی از سوی شورای عالی نظام پزشکی مطرح شود.

آنچه در این جلسه مطرح می شود در چارچوب علل زمینه ای این خشونت ها علیه پزشکان، علل مستقیم چنین اتفاقاتی و توصیه هایی برای مدیریت این شرایط در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی علل خشونت علیه درمانگران/نظام سلامت؛ چهارمین نهادی که مردم به آن اعتماد دارند

بررسی علل خشونت علیه درمانگران/نظام سلامت؛ چهارمین نهادی که مردم به آن اعتماد دارند