مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 13:052020-10-20سياسي

سنگ تمام جامانده خان طومان


مصیب معصومیان که خود از یادگاران دفاع مقدس و برادر شهید نیز است یکی از مدافعان حرم در دفاع از حریم اهل بیت (ع) در سوریه بود که از قافله شهدا جاماند.

- مصیب معصومیان یار دیرینه و همرزم شهدای خان طومان، 1000 متر از ملک شخصی خود را به یاد رفقای شهیدش(شهدای خان طومان) وقف کرد.

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو: مصیب معصومیان که خود از یادگاران دفاع مقدس و برادر شهید نیز است یکی از مدافعان حرم در دفاع از حریم اهل بیت (ع) در سوریه بود که از قافله شهدا جاماند.

شاید حکمتش این باشد که دست به قلم بگیرید و بنویسد هر آنچه را با چشم خود به نظاره ایستاده.

معصومیان قبل از اینکه اسمش در لیست مدافعان حرم قرار بگیرید 8 اثر مکتوب از خاطرات شهدای جنگ تحمیلی را به رشته تحریر در آورده اما بعد از اینکه توفیق سربازی در جمع مدافعان حرم را پیدا کرد دست از نوشتن بر نداشت و همه تلاش خود را بکار بست که خاطرات این شهدای مظلوم را هم نیز به کتاب تبدیل کند.

اولین کتابش را از خاطرات همرزمان شهید خودش از جمله محمد شالیکار، سیدرضا طاهر، محمود رادمهر، حسن رجایی فر شروع کرد که همه از شهدای خانطومان در حلب سوریه می باشند تا سند افتخار حماسه آفرینی این سربازان مکتب اهل بیت(ع) در تاریخ بماند و به دست فراموشی سپره نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنگ تمام جامانده خان طومان

سنگ تمام جامانده خان طومان