مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 13:152020-10-20سياسي

تاکید نمایندگان مجلس افغانستان بر بازگشت هیات مذاکره کننده به کابل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، خبرگزاری صدای افغانستان (آوا) روز سه شنبه با بیان این مطلب افزود: نمایندگان مجلس در نشست عمومی روز گذشته (دوشنبه 28 مهر) با اشاره به انفجار ها و حوادث خونین چند روز گذشته در استان های هلمند، - نمایندگان مجلس افغانستان با اشاره به حوادث مرگبار اخیر استان های هلمند، غور و ننگرهار و بی نتیجه بودن مذاکرات صلح دوحه، خواستار توقف گفتگو ها و بازگشت هیات مذاکره کننده به کابل شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، خبرگزاری صدای افغانستان (آوا) روز سه شنبه با بیان این مطلب افزود: نمایندگان مجلس در نشست عمومی روز گذشته (دوشنبه 28 مهر) با اشاره به انفجار ها و حوادث خونین چند روز گذشته در استان های هلمند، ننگرهار و .

و نیز به نتیجه نرسیدن گفتگو های صلح در دوحه، خواستار توقف مذاکرات از سوی دولت افغانستان شدند.

بر اساس این گزارش، فاطمه کوهستانی نماینده غور در نشست مذکور با اشاره به رویداد خونین روز های گذشته در این ولایت، گفت: مذاکرات صلحی که در دوحه جریان دارد، متضمن جان و مال مردم نبوده و برای ما ارزشمند نیست.

کوهستانی اضافه کرد: شهروندان کشور حمایت و پشتیبانی خود را از مذاکراتی اعلام می کنند که در آن قتل افراد غیرنظامی و جنایت علیه شهروندان وجود نداشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید نمایندگان مجلس افغانستان بر بازگشت هیات مذاکره کننده به کابل

تاکید نمایندگان مجلس افغانستان بر بازگشت هیات مذاکره کننده به کابل