مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 14:052020-10-20سياسي

ادعا استکبار در خصوص عدم تحریم دارو به ایران کذب است


معاون رییس جمهور با انتقاد از تحریم دارو بیماران شیمیایی در کشور توسط آمریکا گفت: ادعا استکبار در خصوص عدم تحریم دارو در جمهوری اسلامی کذب محض است زیرا برخی از بیماران شیمیایی از عدم وجود و تحریم دارو به شدت گله مند هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سعید اوحدی ظهر امروز در جلسه امضای تفاهم نامه تأمین زمین، ساخت مسکن، ساماندهی اشتغال و کارآفرینی ایثارگران در سالن غدیر استانداری گیلان با بیان اینکه شهدا به حق بزرگی به گردن مردم و مسوولان دارند، اظهار کرد: پروردگار انسان ها را در مسیر رشد و کمال موقعیت هایی را در اختیار انسان قرار می دهد که انسان باید از آن فرصت به درستی استفاده کند لذا این امر نشان از درک و بصیرت مردم است.

وی جامعه ایثارگری ظرفیت عظیمی از ارزش ها معرفی کرد و گفت: دفاع مقدس یک دانشگاه اخلاق و معنوی بسیار خوبی بوده و  در طول تاریخ علما باید راه های رسیدن به این گنج عظیم را پیدا کنند زیرا دانشگاه سیدالشهدا و امام حسین (ع) یک گنجینه معنوی بسیار زیادی است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به عظمت خانواده معظم شهدا در جمهوری اسلامی بیان کرد: مادران، پدران و همسران شهدا نمونه بارز اسوه و صبر در کشور هستند به طوری که یک مادر شهید می گوید ما فرزندان دیگری هم برای شهادت درراه خدا داریم که این امر چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعا استکبار در خصوص عدم تحریم دارو به ایران کذب است

ادعا استکبار در خصوص عدم تحریم دارو به ایران کذب است