مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 19:552020-10-20بين الملل

پیام سعودی ها به فلسطینیان از زبان معاون باراک اوباما


مشاور رییس جمهور سابق آمریکا با اشاره به اظهارات سفیر سابق عربستان سعودی در واشنگتن علیه مقامات فلسطینی، گفت که سعودی ها توافق سازش را از ترس فلسطینی ها به تعویق انداخته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دنیس راس ، مشاور رییس جمهور سابق در گفت وگو با العربیه حاوی پیامی است به این مضمون که ما از الآن به بعد از شما حمایت نمی کنیم و برای خود نیازهای ویژه ای داریم .

او در ادامه به بررسی این موضع گیری عربستان سعودی از طریق سفیر سابق خود پرداخت و نوشت که این ترس وجود دارد که فلسطینی ها با رهبران عرب مخالفت کرده و مدعی شوند که این رهبران به آن ها در رسیدن به خواسته های ملی خود خیانت می کنند و همین ترس باعث شده است عربستان سعودی اعلام موضع رسمی و واقعی خود در قضیه سازش و نزاع بین فلسطینیان را به تأخیر بیاندازند.

مشاور باراک اوباما در ادامه نوشت اظهارات بندر بن سلطان راه را برای عربستان سعودی به منظور برداشتن گام های مشابه گام های امارات در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را آماده می کند.

با این حال، راس بعید دانست که عربستان سعودی با یک پرش اقدام به عادی سازی روابط با اسراییل کند.

به گفته او بن سلطان با اظهارات اخیر خود فلسطینی ها را مجبور کرده به خود مراجعه کرده و بیاندیشند که زمان برای اتخاذ گزینه مناسب به تعبیر او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام سعودی ها به فلسطینیان از زبان معاون باراک اوباما

پیام سعودی ها به فلسطینیان از زبان معاون باراک اوباما