مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 05:102020-10-21اقتصادي

رشد 17 درصدی مصرف سی ان جی در استان یزد


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه یزد از مصرف بیش از 58 میلیون متر مکعب سی ان جی در جایگاه های استان طی شش ماهه اول سال جاری خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه یزد از مصرف بیش از 58 میلیون متر مکعب سی ان جی در جایگاه های استان طی شش ماهه اول سال جاری خبر داد.

عبدالرضا انتظاری ضمن اعلام این خبر گفت: در از ابتدای سالجاری تا پایان شهریورماه امسال مقدار 58 میلیون و 430 هزار مترمکعب گاز سی ان جی در استان مصرف شده که شاهد رشد تقریبی 17 درصدی این سوخت پاک نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم و به همین نسبت نیز در مصرف بنزین صرفه جویی شده است.

وی یادآور شد: استفاده از سوخت پاک می تواند علاوه بر کاهش هزینه ها، در پاکیزگی هوای و محیط زیست تاثیر بسزایی داشته باشد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه یزد افزود: طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی در استان در حال انجام است و تاکنون بیش از 250 دستگاه خودروی عمومی از تسهیلات این طرح استفاده کرده و به صورت کاملاً رایگان خودرو آنان به دوگانه تبدیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه یزد، انتظاری از مالکین خودروهای عمومی شامل تاکسی، وانت بار و کامیونت های بنزین سوز خواست تا از این فرصت پیش آمده، استفاده و نسبت به ثبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 17 درصدی مصرف سی ان جی در استان یزد

رشد 17 درصدی مصرف سی ان جی در استان یزد