مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 06:052020-10-21سياسي

قوه قضاییه باید با رفتارهای غیراخلاقی برخورد کند


یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: قوه قضاییه باید به رسالت خود عمل کند و با رفتارهای غیرقانونی، غیراخلاقی و غیرشرعی است برخورد کند.

- جواد آرین منش در گفت وگو به ایسنا در مورد تهدید و اهانت به رییس جمهور اظهار کرد:اهانت و توهین از سوی همه افراد قبیح و زشت است اما از جانب روحانیت قبیح تر و زشت تر است.

ما در یک جامعه اسلامی در یک نظام اسلامی زندگی می کنیم و مجلسی داریم که عنوان مجلس شورای اسلامی را یدک می کشد و کسانی که مدعی حاکمیت اخلاق و دین هستند.

وی ادامه داد: استفاده از عبارت های زشت، توهین آمیز و تحقیرآمیز برای افراد عادی هم زشت است چه رسد برای کسی که در قانون اساسی ما به عنوان عالی ترین مقام اجرایی کشور و عالی ترین مقام کشور پس از رهبری تعریف شده است.

این فعال سیاسی اصول گرا تصریح کرد: به لحاظ قانونی، قانون ویژه ای داریم که با اهانت کنندگان به مقامات برخورد می کند و از آن جلوگیری می کند که در این مقامات رهبری و رییس جمهور تعریف شده اند.

آرین منش افزود: به عقیده من اگر قوه قضاییه می خواهد وظایف خود را به درستی انجام دهد، نظم برقرار شود و اهانت در کشور نهادینه نشود باید به رسالت خود عمل کند و با این گونه رفتارهایی که غیرقانونی، غیراخلاقی و غیرشرعی است برخورد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوه قضاییه باید با رفتارهای غیراخلاقی برخورد کند

قوه قضاییه باید با رفتارهای غیراخلاقی برخورد کند