مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 06:102020-10-21ورزشي

رقبای شیمیدر قم در لیگ برتر بسکتبال معرفی شدند


حریفان تیم بسکتبال شیمیدر قم در مرحله گروهی فصل جدید رقابت های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه های کشور پس از قرعه کشی این بازی ها معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، شیمیدر قم که از هفته پایانی شهریور ماه زیر نظر مصطفی هاشمی سرمربی با سابقه خود استارت تمرینات و برنامه های آماده سازی خود را برای فصل جدید مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور زده، منتظر مشخص شدن حریفان خود بود تا وارد بازی های تدارکاتی شود.

جلسه هماهنگی مسابقات فصل 1399 لیگ برتر بسکتبال مردان ایران با حضور نمایندگان و سرمربیان تیم ها در جمع مسوولان فدراسیون بسکتبال برگزار شد و 16 تیم حاضر در مسابقات این فصل در دو گروه هشت تیمی قرار گرفتند تا بازی های فصل جدید را از پانزدهم آبان آغاز کنند.

در حالی که رقابت های این فصل به شکل متمرکز و در سالن بسکتبال آزادی تهران برگزار می شود، تیم های شهرداری گرگان، پالایش نفت آبادان، آویژه صنعت پارسا مشهد، اکسون تهران، رعد پدافند هوایی مشهد، شورا و شهرداری قزوین، آفتاب زاگرس اهواز و صنعت مس رفسنجان در گروه نخست مقدماتی جای گرفتند.

شاگردان مصطفی هاشمی در تیم بسکتبال شیمیدر قم نیز یکی از تیم های حاضر در گروه دوم مقدماتی هستند که باید با تیم مطرحی همچون مهرام تهران یکی از مدعیان قهرمانی و رقبای دیگری همچون شهرداری بندرعباس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقبای شیمیدر قم در لیگ برتر بسکتبال معرفی شدند

رقبای شیمیدر قم در لیگ برتر بسکتبال معرفی شدند