مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 07:152020-10-21فرهنگي

تابش: مخاطب سینما را نباید رها کرد/اکران فیلم حاتمی کیا یک تصمیم راهبردی بود


دبیر سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان گفت: این روزها بسیاری از مشاغل دچار خسران شده اند اما مخاطب سینما را نمی توان رها کرد همین آثاری که از سال پیش تولید شده می تواند در جشنواره های زیادی آنلاین عرضه شود و پیامی به مخاطبان بدهد که فرهنگ .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینما تئاتر خبرگزاری فارس، علیرضا تابش، دبیر سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان و مدیرعامل بنیاد فارابی شب گذشته در برنامه شب تئاتر و سینمای شبکه چهار طی سخنانی عنوان کرد: در آغاز سخن یاد شهدای مدافع سلامت و خاطره معلم با فضیلت سینمای ایران استاد اکبر عالمی را که از چهار سال پیش عضو شورای علمی پژوهشی فارابی بودند، گرامی می دارم.

وی در ادامه درباره شرایط پیش بینی پذیر نیست و ما الان در وضعیت ناآرامی هستیم و افق ها قابل پیش بینی نیست بنابراین باید تولید و عرضه فرهنگی با شرایط  جدید ادامه پیدا کند.

  تابش ادامه داد: الان بسیاری مشاغل دچار خسران شدند اما مخاطب را هم نمی توان رها کرد همین اثاری سال گذشته تولید شده می تواند در جشنواره ای عرضه شود و پیامی به مخاطبان بدهیم که فرهنگ  و هنر حتی در این شرایط زنده است و به کارش ادامه می دهد.

وی در پاسخ به این سوال که واقعا تعداد فیلم های تولید شده در عرصه کودک و نوجوان آن اندازه برای رقابت در یک جش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابش: مخاطب سینما را نباید رها کرد/اکران فیلم حاتمی کیا یک تصمیم راهبردی بود

تابش: مخاطب سینما را نباید رها کرد/اکران فیلم حاتمی کیا یک تصمیم راهبردی بود