مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 07:352020-10-21سياسي

طرح جامع گردشگری حاشیه رودخانه بشار تهیه می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد از تهیه طرح جامع منطقه گردشگر پذیر حاشیه رودخانه بشار یاسوج خبرداد.

- مجید صفایی در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج، با بیان اینکه مرکز استان ظرفیت بالایی در جذب گردشگر داخلی و خارجی دارد، افزود: برای توسعه بیشتر صنعت گردشگری در یاسوج باید زیر ساخت های لازم ساماندهی شود.

وی با اشاره به اینکه برای رونق گردشگری در پایتخت طبیعت ایران نیازمند همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر یاسوج هستیم، تصریح کرد: بزودی طرح مطالعاتی مسیر گردشگری حاشیه رودخانه بشار از روستای دهنو تا روستای مختار در مرکز کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: ساماندهی مناطق گردشگری تنگه مهریان،آبشار یاسوج و حاشیه رودخانه بشار نیازمند توجه همه دستگاهای اجرایی استان است.

محمد رحیم دهرابپور رییس شورای اسلامی شهر یاسوج نیز در این نشست با تقدیر از عملکرد اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد در چند ماه اخیر، تاکید کرد: روحیه تعاملی که در اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان وجود دارد راهگشای خیلی از مشکلات اجرای پروژه های عمرانی و گردشگری در شهر یاسوج است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع گردشگری حاشیه رودخانه بشار تهیه می شود

طرح جامع گردشگری حاشیه رودخانه بشار تهیه می شود