مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 08:152020-10-21اقتصادي

چرا یک حقوقی سهم خود را می فروشد؟


ریزش اخیر بازار سرمایه از 19 مرداد ماه سال جاری آغاز شد و با طولانی شدن این ریزش، راهکارهایی در نظر گرفته شد که از آن جمله می توان به مطرح شدن حمایت حقوقی ها از بازار اشاره کرد.

- بعد از طولانی تر شدن زمان اصلاح بازار، در شهریورماه سال جاری بود که جلسات مختلفی با حقوقی ها به خصوص حقوقی های نمادهای بزرگ انجام شد تا آن ها به کمک بازار بیایند و از بازار و سهام خود حمایت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، در 3 شهریور ماه سال جاری بود که برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما میزبان امیر هامونی مدیرعامل فرابورس و محمودرضا خواجه نصیری عضو هیات مدیره شرکت بورس تهران بود.

در این برنامه محمودرضا خواجه نصیری گفت: تا دو هفته قبل حدود 90 درصد بازار سرمایه دست حقیقی‌ها بود و به محض این که بازار قفل شد حقوقی‌ها احساس کردند که بهتر است نقش پر رنگ تری ایفا کنند تا نقد شوندگی بازار بیشتر شود.

وی افزود: بازار سرمایه نیاز به اقدام دارد، نباید بازار سرمایه را ضعیف و زمین خورده پنداشت، اگر کمکی لازم باشد حقوقی‌ها نقش آفرین خواهند بود.

خواجه نصیری ادامه داد: نباید شرایط فعلی بازار را بحرانی نامید.

مردم دو الی سه روز صبر کنند خواهند دید که بازار برخواهد گشت و دوباره عده زیادی به سمت خرید می‌آیند و در مجموع به نظر می‌رسد بعد از ریزش دو هفته‌ای ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا یک حقوقی سهم خود را می فروشد؟

چرا یک حقوقی سهم خود را می فروشد؟