مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 08:402020-10-21سياسي

روحانی:در برجام و کاهش تعهدات حساب شده عمل کردیم


تدبیر حاکمیت در مقابل خروج آمریکا از برجام و کاهش گام به گام تعهدات برجامی بسیار پیچیده و حساب شده بود و نتایج آن درخشان بود به گونه ای که دوست و دشمن نتوانست از اقدامات ما ایراد بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی در جلسه هیات دولت با تبریک حلول ماه ربیع الاول اظهارداشت: این ماه برای ما اهمیت خاصی دارد غیر از ولادت مبارک پیامبر عظیم الشان اسلام و امام صادق (ص)، لیله المبیت و خوابیدن امیرالمومنین جای پیامبر برای حفظ جان رسول خدا جزو حوادث شب‌های اولیه این ماه است.

وی با اشاره به هجرت پیامبر اکرم (ص) گفت: هجرت پیامر که در تاریخ آمده نشان می‌دهد که اسلام و حکومت اسلامی با چه مشکلات و سختی‌هایی توام بود و پیامبر در میان آن همه توطئه‌هایی که علیه اسلام و جان ایشان طراحی شده بود، با هدایت حق توانست از مکه خارج و 12 ماه ربیع المولود وارد مدینه شود و با این هجرت و ورود به مدینه می‌توانیم بگوییم حکومت اسلامی در جهان آغاز شد.

روحانی ادامه داد: پیامبر در طول 13 سال حضورشان در مکه دنبال دعوت مردم برای حق و حقیقت و راه اسلام بود و از ورود به مدینه در کنار آن دعوت و رسالت، بحث امامت و آغاز حکومت اسلامی شروع شد و خیلی مهم است که مبداء تاریخ اسلام نه تولد و نه بعثت پیامبر بلکه هجرت پیامبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی:در برجام و کاهش تعهدات حساب شده عمل کردیم

روحانی:در برجام و کاهش تعهدات حساب شده عمل کردیم