مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 09:152020-10-21اجتماعي

سالن های بدون استفاده مدارس کلاس درس تربیت بدنی می شود


معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از تبدیل سالن های بدون استفاده یا کم استفاده مدارس به سالن های ورزشی برای استفاده جهت کلاس درس تربیت بدنی خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از تبدیل سالن های بدون استفاده یا کم استفاده مدارس به سالن های ورزشی برای استفاده جهت کلاس درس تربیت بدنی خبر داد.

ماشاءالله پروین امروز (30 مهر) در مراسم افتتاح سالن ورزشی مدرسه دانش شهر کرمانشاه و افتتاح نمادین طرح ملی کوچ، با بیان اینکه امروز(30 مهر) به مناسبت هفته تربیت بدنی سه سالن ورزشی در مدارس کرمانشاه افتتاح شد، گفت: این سالن های ورزشی با اعتبار دو میلیارد ریال از محل اعتبارت وزارتخانه به امکانات ورزشی تجهیز و به عنوان کلاس درس تربیت بدنی مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

وی افزود: مدیران مدارسی که از این سالن های ورزشی برخوردارند، می توانند با برنامه ریزی برای اجاره دادن این سالن ها در ساعاتی غیر از ساعات حضور دانش آموزان در مدرسه، برای مدرسه درآمدزایی هم ایجاد کنند.

پروین با اشاره به اینکه یکی از سیاست های وزارتخانه افزایش سرانه ورزشی مدارس است، گفت: برای تحقق این هدف تغییر کاربری سالن های کم استفاده یا بدون استفاده مدارس در برنامه قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالن های بدون استفاده مدارس کلاس درس تربیت بدنی می شود

سالن های بدون استفاده مدارس کلاس درس تربیت بدنی می شود