مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 09:352020-10-21سياسي

امسال کمیته امداد 200 هزار شغل در کشور ایجاد می کند


ماموریت اصلی امسال کمیته امداد کشور ایجاد 200 هزار شغل برای مددجویان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آزادشهر، مرتضی بختیاری پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از شرکت سبزینه گلستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در  حکم بنده، ماموریت اصلی ما ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد است.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توانمندسازی مددجویان تصریح کرد: توانمندسازی، اشتغال و مسکن از مقوله های مهم این نهاد انقلابی بوده با ایجاد فرهنگ کار و تلاش و جهادی بودن بتوانیم کار بزرگ اشتغال را برای کشور مهیا کنیم.

رییس کمیته امداد کشور با بیان اینکه طرح راهبران شغلی از سال گذشته در کشور اجرا می شود، ادامه داد: در این طرح روش های علمی روز توسط متخصصان و تحصیل کنندگان و در مواردی توسط شرکت های دانش بنیان برای ایجاد اشتغال مددجویان اجرا می شود.

وی با اشاره به طرح راهبران شغلی در شرکت سبزینه گلستان واقع در خان ببین خاطرنشان کرد: در این شرکت زنجیره تولید از مبدا تا مقصد توسط افراد تحصیل کرده و متخصص ایجاد شده و این افراد توانستند در یک کار بزرگ برای  128 نفر از مددجویان شهرستان آزادشهر شغل ایجاد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال کمیته امداد 200 هزار شغل در کشور ایجاد می کند

امسال کمیته امداد 200 هزار شغل در کشور ایجاد می کند