مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 10:502020-10-21سياسي

همکاری مرکز آموزشی جهاد دانشگاهی و شورای شهر لار


سرپرست مرکز آموزش های تخصصی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی و عضو شورای لارستان در راستای انجام رسالت جهاد دانشگاهی و بررسی راه های همکاری مشترک در حوزه مشاغل خانگی، - ایسنا/فارس سرپرست مرکز آموزش های تخصصی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی و عضو شورای لارستان در راستای انجام رسالت جهاد دانشگاهی و بررسی راه های همکاری مشترک در حوزه مشاغل خانگی، کارآفرینی و اشتغالزایی و همچنین تحقق شهر خلاق دیدار و گفتگو کردند.

نماینده مردم در شورای شهر لار در این دیدار عنوان کرد: یکی از رسالت های مهم شورای شهر ایجاد زمینه لازم برای اشتغال پایدار به خصوص قشر جوان و مقابله با معضلات بیکاری در شهر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی فارس، یادگارفرد، ضمن ابراز خرسندی از همکاری با جهاد دانشگاهی اظهار کرد: ما به دنبال ایجاد یک شهر خلاق با استفاده از ظرفیت بومی منطقه و برندسازی بعضی از صنایع مهم در شهر لار برای استفاده عموم مردم و حتی فراتر از شهر هستیم.

او ادامه داد: با ایجاد مکان کارگاهی، آموزش و مشاوره های مناسب به متقاضیان می توان صنایع دستی برند شهر لار را به خریداران معرفی کرد و این کار را سترش داد.

یادگارفرد با ابراز امیدواری از اینکه با کمک جهاد دانشگاهی شاخص ها، ظرفیت ها را شناسایی و برندسازی کنیم و به ثبت برسانیم و خاطرنشان کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری مرکز آموزشی جهاد دانشگاهی و شورای شهر لار

همکاری مرکز آموزشی جهاد دانشگاهی و شورای شهر لار