مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 11:252020-10-21پزشكي

سهم پایین استان مرکزی از جذب بیماران بین المللی


معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: جراحی زنان و زایمان و جراحی قلب و عروق در صدر خدمات ارائه شده توسط استان مرکزی به گردشگران سلامت در سال گذشته قرار دارد.

- ایسنا/مرکزی معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: جراحی زنان و زایمان و جراحی قلب و عروق در صدر خدمات ارائه شده توسط استان مرکزی به گردشگران سلامت در سال گذشته قرار دارد.

دکتر آشتیانی 30 مهرماه در نشست مشترک اعضای کنسرسیوم گردشگری سلامت استان مرکزی در دانشگاه علوم پزشکی اراک، با بیان اینکه گردشگری سلامت به معنی سفر به قصد دریافت خدمات درمانی و سلامت است و افراد به دلیل گران بودن هزینه درمان یا نبودن امکانات لازم در مبداء اقدام به سفر می کنند، افزود: درآمد حاصل از گردشگری سلامت به نسبت دیگر گردشگری ها بالاتر و حداقل سه برابر است که در واقع در دل خود، انواع دیگری از گردشگری را جای داده است.

وی بیان کرد: 84 درصد گردشگران سلامت در سفر خود کسانی را بهمراه دارند، به همین دلیل پس از صنعت نفت و صنعت خودروسازی، گردشگری سومین صنعت مطرح جهان است و در این بین گردشگری سلامت از ارجحیت بالایی برخوردار است.

آشتیانی با اشاره به اینکه در گذشته از کشورهای آسیایی برای گردشگری سلامت به سمت اروپا و آمریکای شمالی سفر صورت می گرفت، اما در حال حاضر این رویه معکوس شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم پایین استان مرکزی از جذب بیماران بین المللی

سهم پایین استان مرکزی از جذب بیماران بین المللی