مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 11:252020-10-21فرهنگي

فصل جدید کاوش های باستان شناسی ویران شهر فاروج با مشارکت موزه لوور پاریس


سرپرست هیات ایرانی باستان شناسی محوطه ویران شهر فاروج گفت: فصل جدید کاوش های باستان شناسی در محوطه تاریخی ویران شهر فاروج با مجوز پژوهشگاه میراث فرهنگی کشور و با مشارکت دانشگاه تهران و موزه لوور پاریس به زودی از سر گرفته می شود.

- فصل جدید کاوش های باستان شناسی"ویران شهر فاروج" با مشارکت موزه لوور پاریس ایسنا/خراسان شمالی سرپرست هیات ایرانی باستان شناسی محوطه ویران شهر فاروج گفت: فصل جدید کاوش های باستان شناسی در محوطه تاریخی "ویران شهر فاروج" با مجوز پژوهشگاه میراث فرهنگی کشور و با مشارکت دانشگاه تهران و موزه لوور پاریس به زودی از سر گرفته می شود.

میثم لباف خانیکی در نشست با مدیران این اداره کل با اشاره به شرایط به وجود آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا و مشکل حضور باستان شناسان فرانسوی در این پروژه تصریح کرد: با پیگیری های انجام شده، مانع توقف برنامه های پژوهشی و کاوش ها شدیم اما با وجود سختی ها کارها از سر گرفته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی خراسان شمالی، وی با اشاره به اهداف بلندمدت پژوهشی در این محوطه تاریخی، افزود: در فصل جدید کاوش، کار میدانی بر عهده باستان شناسان ایرانی و مطالعات پژوهشی را متخصصان فرانسوی دنبال خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فصل جدید کاوش های باستان شناسی ویران شهر فاروج با مشارکت موزه لوور پاریس

فصل جدید کاوش های باستان شناسی ویران شهر فاروج با مشارکت موزه لوور پاریس