مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 11:402020-10-21سياسي

تاکید پلیس فردیس بر پاکسازی شهر از اراذل و اوباش


فرمانده انتظامی شهرستان فردیس برنامه های پلیس در سال آتی و عملکرد سال گذشته نیروی انتظامی شهرستان را تشریح کرد و گفت: یکی از برنامه های جدی مقابله با اراذل و اوباش است و بدانند که به آن ها اجازه عرض اندام نمی دهیم.

- سرهنگ بیژن جنتی فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در دیدار امروز با اهالی رسانه که به مناسبت هفته ناجا صورت گرفت، با اشاره به شعار امسال پلیس،  باهم برای امنیت و سلامت، اظهار کرد: نیروی انتظامی با تمام توان برای برقراری امنیت و حفظ سلامت شهروندان تلاش می کند.

  وی با تاکید بر لزوم فرهنگسازی و ترغیب شهروندان به قانونمداری، افزود: تجلیل از رانندگان قانونمدار و اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران در هفته ناجا از جمله اقدامات نیروی انتظامی در راستای فرهنگسازی است.

  رییس پلیس شهرستان فردیس با بیان اینکه در سال جاری با اجرای پلیس هوشمند در سطح شهرستان را  در دستور کار داریم؛ گفت: در راستای افزایش امنیت، هوشمندسازی شهر از مطالبات نیروی انتظامی  از مدیریت شهری بوده که اخیرا 16 دوربین مداربسته در نقاط مختلف شهر نصب شده که به زودی با اتصال به مرکز مانیتورینگ، شاهد اجرای بیشتر قانون و افزایش امنیت شهر خواهیم بود.

  وی پلیس محله محور را از برنامه های آتی نیروی انتظامی شهرستان فردیس در محلات دانست و افزود: با توجه به مشکلات م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید پلیس فردیس بر پاکسازی شهر از اراذل و اوباش

تاکید پلیس فردیس بر پاکسازی شهر از اراذل و اوباش