مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 17:052020-10-21سياسي

مبارزه با فساد مطالبه جدی مردم است/اقدامات اخیر قوه قضاییه باعث جلب اعتماد عمومی شد


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت:مبارزه با مفاسد، مطالبه جدی مردم است و باید این مبارزه استمرار داشته باشد و اگر این روند قطع شود باعث ناامیدی در بین مردم خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس حجت الاسلام قریشی در دیدار حسین مهدوی، قائم مقام مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضاییه ضمن قدردانی از تلاش های انجام گرفته، اقدامات قوه قضاییه را موجب جلب اعتماد عمومی مردم دانست و گفت: حضور ریاست محترم قوه قضاییه و پیگیری مشکلات قضایی و اقتصادی در استان ها موجب جلب اعتماد عمومی و گسترش امید در برخورد با مفاسد اقتصادی خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی افزود: مردم استان آذربایجان غربی و همه ما منتظر سفر حجت الاسلام والمسلمین رییسی به استان هستیم و امیدواریم با بهبود شرایط، شاهد این اتفاق مبارک باشیم که یقینا حضور ایشان و رسیدگی به مسائل مختلف باعث خیر و برکت در استان خواهد بود تا با عنایات الهی و پیگیری های مسئولین ارشد قوه قضاییه، مشکلات و موانع قضایی در حوزه های اقتصادی و اجتماعی استان حل شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با تجلیل از اقدامات جدی قوه قضاییه در مبارزه با فساد، بیان داشت: مبارزه با مفاسد مطالبه جدی مردم است و باید این مبارزه استمرار داشته باشد و اگر این روند قطع شود باعث ناامیدی در بین مردم خواهد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با فساد مطالبه جدی مردم است/اقدامات اخیر قوه قضاییه باعث جلب اعتماد عمومی شد

مبارزه با فساد مطالبه جدی مردم است/اقدامات اخیر قوه قضاییه باعث جلب اعتماد عمومی شد