مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 05:302020-10-22سياسي

کاستی در نظافت شهری شهرکرد؛ علت کجاست؟


رییس شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه نقایصی در نظافت سطح شهر شهرکرد دیده می شود، گفت: در حال حاضر شهرداری خود وظیفه نظافت شهری را عهده دار شده است و منتظر هستیم که در یک فرصت سه ماهه امکان ورود شرکت های جدید در رقابت برای خدمات و نظافت شهری فراهم شود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه نقایصی در نظافت سطح شهر شهرکرد دیده می شود، گفت: در حال حاضر شهرداری خود وظیفه نظافت شهری را عهده دار شده است و منتظر هستیم که در یک فرصت سه ماهه امکان ورود شرکت های جدید در رقابت برای خدمات و نظافت شهری فراهم شود.

فرهاد رییسی در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت خدمات و نظافت شهری شهر شهرکرد اظهار کرد: پیش از این نظافت شهری بر عهده شرکتی بود که به مدت 9 سال خدمات شهری را انجام می داد، این شرکت تنها جمع آوری زباله را در دستور کار خود قرار داده و بی توجهی به معابر و پیاده روها و نارضایتی شدید نیروها نسبت به کمبود حقوق پرداختی به آنان و نارضایتی مردم از عملکرد شرکت موجبات برگزاری مناقصه را در میان شرکت ها فراهم کرد.

وی با بیان اینکه تا کنون نتیجه مناقصه مساعد نبوده است، افزود: در حال حاضر شهرداری خود این وظیفه را عهده دار شده است تا در یک فرصت سه ماهه امکان ورود شرکت های جدید در رقابت فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاستی در نظافت شهری شهرکرد؛ علت کجاست؟

کاستی در نظافت شهری شهرکرد؛ علت کجاست؟