مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 07:252020-10-22حوادث

عابران پیاده بیشترین قربانیان سوانح رانندگی/عوامل سوانح رانندگی در شرق تهران


رییس پلیس راهور شرق استان تهران از کاهش 30 درصدی جانباختگان حوادث رانندگی درون شهری از ابتدای سال جاری تا کنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

- رییس پلیس راهور شرق استان تهران از کاهش 30 درصدی جانباختگان حوادث رانندگی درون شهری از ابتدای سال جاری تا کنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ علی سلیمانی در جلسه راهبردی پلیس راهور شرق استان تهران که با حضور محسنی بند پی استاندار تهران و سردار عزیزی فرمانده انتظامی استان و فرماندران و مسئولان ادارات استان برگزار شد، اظهار داشت : در سایه زحمات همه دستگاه های دخیل و مجموعه فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، ارتقاء فرهنگ ترافیک تحقق یافته است.

وی، نبودکمربندی و مشکلات ترافیکی در شهرستان های دماوند و پاکدشت، فقدان وجود خودرو هوشمند و نیز عدم وجود پل های عابر پیاده مکانیزه را از جمله معضلات و عوامل سوانح رانندگی در شرق استان تهران برشمرد.

سرهنگ سلیمانی، کمبود ارائه خدمات و مراکز درمانی به مصدومان تصادفات رانندگی را یکی دیگر از معضلات استان برشمرد وگفت: حدود 65 درصد از مجروحان در مسیر و یا مراکز درمانی فوت می کنند که رفع این معضل نیاز به مساعدت بیشتر مسئولان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عابران پیاده بیشترین قربانیان سوانح رانندگی/عوامل سوانح رانندگی در شرق تهران

عابران پیاده بیشترین قربانیان سوانح رانندگی/عوامل سوانح رانندگی در شرق تهران