مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 08:002020-10-22فرهنگي

یک گروه دیگر عطای تئاتر را به لقایش بخشید


تعطیلی پی در پی تئاتر که هر هفته به شکل قطره چکانی اطلاع رسانی می شود، سبب سردرگمی بسیاری از هنرمندان این رشته شده و همین وضعیت باعث شد تا گروه اجرایی نمایش «در انتظار گودو» هم از ادامه اجرای نمایش خود منصرف شوند.

- تعطیلی پی در پی تئاتر که هر هفته به شکل قطره چکانی اطلاع رسانی می شود، سبب سردرگمی بسیاری از هنرمندان این رشته شده و همین وضعیت باعث شد تا گروه اجرایی نمایش در انتظار گودو هم از ادامه اجرای نمایش خود منصرف شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در وضعیت دشوار کرونایی که کمتر گروه حرفه ای حاضر به اجرای نمایش شد، امیررضا کوهستانی، هنرمندی که نمایش هایش در بسیاری از کشورهای جهان روی صحنه رفته است، با تعدادی از بازیگران شناخته شده تئاتر نمایش در انتظار گودو را بر اساس متن مشهور ساموئل بکت اجرا کردند.

این گروه برای تضمین سلامت خود و تماشاگران، این اثر نمایشی را در فضای باز باغ کتاب به صحنه بردند تا خطرات ناشی از حضور افراد در فضاهای سر بسته از بین برود و این نمایش با رعایت پروتکل های بهداشتی به مدت 21 شب اجرا شد.

با این حال بعد از انتشار اطلاعیه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر تعطیلی سالن های سینما و تئاتر، این نمایش نیز از اجرا بازماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک گروه دیگر عطای تئاتر را به لقایش بخشید

یک گروه دیگر عطای تئاتر را به لقایش بخشید