مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 08:052020-10-22اجتماعي

چگونه از چاق شدن دانش آموزان جلوگیری کنیم؟/ «کوچ» به سمت لاغری!


با توجه به شرایط کرونایی موجود که با افزایش ریزه خواری دانش آموزان و تحرک کم آنها رو به رو هستیم، درصد چاقی و اضافه وزن دانش آموزان رشد می کند اما برای جلوگیری از چاق شدن دانش آموزان چه باید کرد؟ - خبرگزاری فارس ـ گروه آموزش و پرورش: از روزی که کرونا قطع شود.

  اما در خانه ماندن و عدم تحرک، مشکل چاقی به همراه دارد؛ مشکلی که منجر به بروز بیماری های مختلف در آینده هر فرد می شود و در نتیجه آموزش و پرورش به فکر راه حلی در این خصوص افتاد و 25 مرداد امسال محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش دستورالعمل پروژه کنترل وزن و چاقی دانش آموزان با رویکرد ترویج سبک زندگی فعال و سالم را به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ کرد.

 افزایش وزن و چاقی نه تنها سلامت کودکان و نوجوانان را در طول تحصیل به خطر می اندازد بلکه بر زندگی آنان در آینده تاثیرگذار است و آنان را با مشکلات بهداشتی سلامتی و شیوع بیماری های غیر واگیر مواجه خواهد کرد به همین منظور وزارت آموزش و پرورش مصمم است پروژه کنترل وزن و چاقی دانش آموزان با رویکرد ترویج سبک زندگی فعال و سالم را تدوین و از رهگذر اجرای آن، نقش موثری در تأمین سلامت عمومی امروز و آینده جامعه ایفا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه از چاق شدن دانش آموزان جلوگیری کنیم؟/ «کوچ» به سمت لاغری!

چگونه از چاق شدن دانش آموزان جلوگیری کنیم؟/ «کوچ» به سمت لاغری!