مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 08:152020-10-22سياسي

نظام جامع کنترل هپاتیت B و C تدوین شود


مدیرعامل انجمن هپاتیت خراسان رضوی گفت: از انجمن هپاتیت خراسان رضوی درخواست داریم که نظام جامع کنترل هپاتیت B و C تدوین شود و همه سازمان های دخیل پای کار بیایند تا این مسأله به سرانجام خوبی برسد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل انجمن هپاتیت خراسان رضوی گفت: از انجمن هپاتیت خراسان رضوی درخواست داریم که نظام جامع کنترل هپاتیت B و C تدوین شود و همه سازمان های دخیل پای کار بیایند تا این مسأله به سرانجام خوبی برسد.

دکتر مجید دانایی، در نشستی که به مناسبت هفته ملی اطلاع رسانی هپاتیت در جهاد دانشگاهی خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: درحوزه اجتماعی ما به روابط اجتماعی، گروه های اجتماعی و پدیده های پزشکی توجه می کنیم.

دانش و سواد سودمند در اجتماع در این مسأله مهم است.

ما در این زمینه دچار اختلال جدی هستیم.

به این معنا که ما اطلاعات و سواد بالایی را به جامعه منتقل می کنیم که در نهایت باعث اختلال در پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری ها می شود.

سطح سواد در استان و شهر مشهد بالاست.

همه ما متوجه شده ایم که در بحث کرونا، شستن دست ها یک امر معمول برای پیشگیری کروناست،اما بسیاری از افراد این عمل را اجرا نمی کنند.

به تعبیری ساده ما در شست وشوی صحیح دست مشکل داریم اما با توجه به این اطلاعات انتظار داشتیم، این عمل ساده را مردم انجام بدهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام جامع کنترل هپاتیت B و C تدوین شود

نظام جامع کنترل هپاتیت B و C تدوین شود