مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 08:202020-10-22اجتماعي

خبرنگاران از پروژه های شهرداری کرمانشاه بازدید کردند


جمعی از خبرنگاران به اتفاق مسئولان شهرداری از پروژه های در دست احداث منطقه چهارو پنج کرمانشاه بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محسن میراحدی امروز در بازدید خبرنگاران از پروژه های عمرانی منطقه چهار شهرداری، اظهار داشت: ساماندهی حریم آبشوران حدفاصل خیابان دلگشا، حقیقی پاک (پل چوبی) در دو لاین شرقی و غربی به طول 800 متر و عرض هشتمتر مفید است که جدول گذاری و درختکاری در حاشیه این آبشوران انجام شده است.

وی ادامه داد: در گذشته این محوطه دید نامطلوبی داشت و به صورت خاکی بود که در حال حاضر پروژه تمام شده و کار آسفالت و جدول گذاری هم به اتمام رسیده و عملا فقط نقاشی جداول با طول 3 هزار و 500 متر و معابر به طول 15 هزار و 500 متر باقی مانده است.

مسئول عمرانی شهرداری منطقه چهار کرمانشاه با بیان اینکه این پروژه باعث کاهش بار ترافیکی در خیابان اشرفی اصفهانی شده،  اعتبار صرف شده در این پروژه را حدود 1.

5 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: برای سال آینده 2 محل برای احداث فضای سبز داریم که در صورت به وجود نیامدن مشکل به پارک تبدیل خواهد شد.

وی در خصوص پروژه پیاده راه پارکینگ شهرداری که هفت ماه پیش کلید خورد، اضافه کرد: این پیاده راه به طول 230 متر و با اعتبار 60 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است میراحدی با بیان اینکه سرویس های بهداشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران از پروژه های شهرداری کرمانشاه بازدید کردند

خبرنگاران از پروژه های شهرداری کرمانشاه بازدید کردند