مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 08:202020-10-22فرهنگي

برگزیدگان نخستین جشنواره نمایشنامه نویسی بلادشاپور معرفی شدند


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه گفت: برگزیدگان نخستین جشنواره نمایشنامه نویسی بلادشاپور معرفی و از آنها تجلیل شد.

- سید ایرج کاظمی جو در گفت وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه از معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره نمایشنامه نویسی بلادشاپور خبر داد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه گفت: 40 اثر به جشنواره ارسال شده بود که پس از خوانش و بررسی از سوی هیأت داوران آثار برگزیده انتخاب و از صاحبان آثار تجلیل شد.

دبیر جشنواره نمایشنامه نویسی بلادشاپور گفت: هیأت داوران دیپلم افتخار و جایزه نقدی به ارزش بیست میلیون ریال به نمایشنامه های پلنگ پاره های شهر و بعد از آن باران برتو بارید نوشته رضا گشتاسب از یاسوج اهدا کرد.

وی اضافه کرد: لوح تقدیر و جایزه نقدی به ارزش 15 میلیون ریال به نمایشنامه وار تَوگَپی نوشته سید صالح زینی پور از یاسوج تعلق گرفت.

کاظمی جو گفت: مصطفی رامشک از یاسوج و محمدصالح کرمی از گچساران به خاطر نمایشنامه های لایولت و یک لیوان مرداب رتبه سوم را کسب و به هر کدام 10 میلیون ریال جایزه نقدی تعلق گرفت.

وی اضافه کرد: هیئت داوران از نمایشنامه های مادرم زری سر زا رفت نوشته محمود خرم آزادی از یاسوج ، دزد نویسنده نوشته حمزه نام آور از کهگیلویه و ساعت بیخوابی یک آبادی نوشته رسول سنایی از بهمیی را بدون اولویت قابل تق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان نخستین جشنواره نمایشنامه نویسی بلادشاپور معرفی شدند

برگزیدگان نخستین جشنواره نمایشنامه نویسی بلادشاپور معرفی شدند