مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 08:352020-10-22حوادث

پلیس هوشمند در خراسان شمالی با همکاری اساتید دانشگاه رونق می یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سردار علیرضا مظاهری، فرمانده انتظامی خراسان شمالی در جلسه ای که به صورت ویدئو کنفرانس با دانشجویان دانشگاه های سطح استان برگزار شد، - فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی به تحقیق و پژوهش اهتمام ویژه ای دارد، گفت: به جهت دسترسی راحت تر مردم برای دریافت خدمات انتظامی، موضوع پلیس هوشمند با جدیت در دستور کار است و در این راستا از اساتید استان بهره مند شده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سردار علیرضا مظاهری، فرمانده انتظامی خراسان شمالی در جلسه ای که به صورت ویدئو کنفرانس با دانشجویان دانشگاه های سطح استان برگزار شد، با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، گفت: هدف از شعار امسال هفته ناجا این است که با آسیب های بحث سلامت آشنا شویم.

مظاهری با اشاره به اینکه نیروی انتظامی به امر مهم تحقیق و پژوهش در طرح های انتظامی اهتمام ویژه ای دارد، گفت: به جهت دسترسی راحت تر مردم برای دریافت خدمات انتظامی، موضوع پلیس هوشمند با جدیت هر چه بیشتر در دستور کار است و در این راستا از اساتید استان بهره مند شده ایم.

این مقام ارشد انتظامی خراسان شمالی با تاکید بر اینکه امنیت پیش نیاز تمام فعالیت ها است، تصریح کرد: با وجود امنیت است که همه فعالیت های اقتصادی، اجتماعی، فره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس هوشمند در خراسان شمالی با همکاری اساتید دانشگاه رونق می یابد

پلیس هوشمند در خراسان شمالی با همکاری اساتید دانشگاه رونق می یابد