مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 09:352020-10-22سياسي

دستور ویژه جهانگیری بر اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان


یک مسوول دولتی از دستور ویژه معاون اول رییس جمهور به اعضای هیئت دولت برای انتخاب متولی مشخص در دستگاه خود برای اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از انجمن نابینایان ایران، مهدی علیخانی معاون هماهنگی و نظارت فرهنگی و اجتماعی معاون اول رییس جمهور که به همراه مدیرانی از سازمان بهزیستی کشور و آموزش فنی حرفه ای از انجمن نابینایان ایران بازدید کرده بود گفت: بر اساس دستور معاون اول رییس جمهور هیچ تصمیمی در دستگاهها بدون اخذ نظرات و ملاحظات جوامع هدف و مخاطبان خاص از جمله جامعه معلولان قابل اتخاذ نیست.

وی با اعلام برگزاری نشست های دوره ای برای پیگیری مواد قانون حمایت از حقوق معلولان گفت: اخیرا آقای دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور در پی دریافت گزارشی از میزان پیشرفت مصوبات جلسه کمیته هماهنگی و نظارت بر اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان ابلاغیه ای به همه اعضای دولت داده اند تا در هر سازمان و وزارتخانه ای یک متولی مشخصی پیشرفت اجرای قانون را دنبال و نتیجه را به ایشان و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گزارش نماید.

وی در پی طرح انتظارات جامعه نابینایان از سوی آقایان جمالی و شادکام از مدیران این انجمن از جمله درخصوص لزوم آموزش ها و مهارت های فنی حرفه ای به نابینایان گفت: در اولین اقدام عملی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور ویژه جهانگیری بر اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان

دستور ویژه جهانگیری بر اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان