مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 09:552020-10-22اقتصادي

150 واحد صنعتی اردبیل در سال جهش تولید به بهره برداری می رسد


همزمان با سال جهش تولید و با حمایت و پشتیبانی سازمان صمت استان اردبیل 150 طرح تولیدی و صنعتی تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، رامین صادقی ظهر امروز در جریان بازدید از دو طرح احیا شده صنعتی در اردبیل اظهار کرد: قرار است تا پایان امسال واحدهای تکمیلی و افتتاحی به 150 مورد برسد تا فرصت اشتغال و افزایش تولید در این استان فراهم آید.

وی افزود: با توجه به برنامه این سازمان در احیای واحدهای تولیدی و صنعتی با تلاش همکاران و سرکشی های مرتب به شهرک ها و نواحی صنعتی نسبت به احصا و شناسایی 75 واحد تعطیل شده در سال های اخیر اقدام شده تا احیای آنها را شاهد باشیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: از این تعداد تاکنون احیای 42 واحد صنعتی و تولیدی اتفاق افتاده و با تزریق تسهیلات سرمایه در گردش و سایر برنامه ها و رویکردهای حمایتی، تلاش برای فعالیت مجدد این واحدها شروع شده است.

صادقی ادامه داد: یکی از واحدهای موفق و توانمند در شهرستان اردبیل کارخانه تولید قطعات خودرو و موتورسیکلت است که با سرمایه گذاری 500 میلیارد تومانی توسط بخش خصوصی اجرایی و عملیاتی شده است.

وی ظرفیت اشغال در این واحد تولیدی را 500 نفر اعلام کرد و ادامه داد: در این مجموعه بیش از یک هزار قطعه خودرو و موتورسیکلت تول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 واحد صنعتی اردبیل در سال جهش تولید به بهره برداری می رسد

150 واحد صنعتی اردبیل در سال جهش تولید به بهره برداری می رسد