مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 10:452020-10-22اجتماعي

وزیر: دانش آموزانی که اینترنت ندارند از تلویزیون استفاده کنند


حضور دانش آموزان در مدارس در ایام کرونا یک اصل در تمام دنیا است، بر اساس مطالعات سازمان بهداشت جهانی، دوری دانش آموزان از فضای مدارس برای آنان بسیار خطرناک است و در رشد روانی و اجتماعی و حتی بلوغ آنها مشکلاتی بوجود می آورد.

- خانواده ها اگر به علت نگرانی تشخیص دهند که نیاز به حضور دانش آموز در مدارس نیست می توانند از شبکه آموزشی شاد استفاده کنند و اگر دانش آموزی به اینترنت دست ندارد می تواند از آموزش های تلویزیونی استفاده کند.

شبکه های تلویزیونی بیش از 98 درصد در کشور پوشش دارند و دانش آموزان می توانند برای رفع اشکال در این حالت به مدارس مراجعه کنند.

در نهایت دانش آموزانی که به هیچ روشی امکان آموزش ندارند بسته های آموزشی را از رهبران آموزشی تحویل می گیرند.

با بیان اینکه نمایندگان تشکل‌های فرهنگیان باید به موضوعات آموزش وپرورش دقیق‌تر ورود کنند، گفت: به اذعان متخصصان فناوری اطلاعات، شبکه آموزشی دانش آموز (شاد)، بزرگترین خدمت مبتنی بر IT در کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن حاجی میرزایی در نشست مشترک با اعضای تشکل‌های فرهنگیان که صبح امروز در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست، اظهار کرد: به عنوان مسئول در حوزه آموزش و پرورش، هر لحظه آماده دریافت نظرات تشکل‌ها هستم و از نظرات خلاقانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر: دانش آموزانی که اینترنت ندارند از تلویزیون استفاده کنند

وزیر: دانش آموزانی که اینترنت ندارند از تلویزیون استفاده کنند